Το Contact Center της Avis λειτουργεί από τις 08:00 έως τις 20:00 καθημερινά και από 08:00 έως τις16:00 κάθε Σάββατο.


Η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη πριν αλλά και μετά την ενοικίαση είναι πολύ σημαντική για την Avis. Η Avis τώρα είναι ενεργό μέλος του European Car Rental Conciliation Service (ECRCS). Το ECRCS εξετάζει ανεξάρτητα την κάθε περίπτωση χωρίς κανένα επιπλέον κόστος για τον πελάτη. Ελπίζουμε ότι θα λύσουμε το ερώτημά σας προς την ικανοποίησή σας. Ωστόσο, εάν είστε ακόμα δυσαρεστημένοι με την απάντησή μας μπορείτε να μας ζητήσετε να υποβάλουμε το παράπονό σας στο ECRCS. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με το ECRCS εντός 30 ημερών (από την ημερομηνία που θα αναγράφεται στο email σας), αναφέροντας τον αριθμό της υπόθεσής σας. Παρακαλούμε δείτε την ιστοσελίδα: http://www.ecrcs.eu/